PS Saknar dig

29-30 november är det dags för hemvändarträff i Stockholm och det är tid för dig som företagare som vill vara med och ställa ut att anmäla ditt intresse.

PS Saknar dig erbjuder företagare tre olika typer av samarbete, Huvudsponsor (stora paketet), Samarbetspartner KTH/Skansen (mellan paketet) och Skansen (lilla paketet). Huvudsponsor för årets event är klara och du kan anmäla intresse för följande.

 

Samarbetspartner mingel på KTH och Skansen  (mellanpaketet)

Som samarbetspartner med mellanpaketet så finns ni med som partner på kampanjwebb och lyfts i kommunikationen för såväl KTH som Skansen, men syns inte med logotyp som huvudpartner. Samarbetspartner ges utrymme i en gemensam mingelyta på KTH där ni möter studenter före och efter föreläsningarna. Presentationstid på scenen ingår ej i mellanpaketet. Samarbetspartner med mellanpaketet medverkar i eventet på Skansen. Plats i tält på 3x3m delas med ett annat företag och samordnas av kommunen.

Kostnad för mellanpaketet: 15 000 kr. Följande ingår:

- Kommunikationskampanj (planering, genomförande, projektledning, ev. mediaköp, tryck, kampanjweb, hantering av anmälningar etc)

- Hyra av Skansen, tälthyra (del i tält), tryck av karta, logistik/välkomnande vid entrén, inträdesbiljetter till Skansen för företagens personal samt besökare som anmält sig. Gemensam smyckning/branding av området för att lyfta Piteå-Skellefteå (utifrån Skansens riktlinjer)

- Lättare förtäring, kaffe eller liknande för företagens personal

- Samordning av praktiska förutsättningar för eventet, exempelvis tillgång till el osv.

Företagen står för följande egna kostnader/insatser :

Resor, mat, boenden, transportkostnader för egen personal och montermaterial, exempelvis digitala skärmar, ståbord, give aways eller liknande.

 

Samarbetspartner Skansen (lilla paketet)

Som samarbetspartner med lilla paketet så finns ni med som partner på kampanjwebb och lyfts i kommunikationen för Skansen, men syns inte med logotyp som huvudpartner. Plats i tält på 3x3m delas med ett annat företag och samordnas av kommunen.

Kostnad för lilla paketet: 7 500 kr. Följande ingår:

- Kommunikationskampanj för Skansen (planering, genomförande, projektledning, ev. mediaköp, tryck, kampanjweb, hantering av anmälningar etc)

- Hyra av Skansen, tälthyra (del i tält på 3x3m), tryck av karta, logistik/välkomnande vid entrén, inträdesbiljetter till Skansen för företagens personal samt besökare som anmält sig. Gemensam smyckning/branding av området för att lyfta Piteå-Skellefteå (utifrån Skansens riktlinjer)

- Lättare förtäring, kaffe eller liknande för företagens personal

- Samordning av praktiska förutsättningar för eventet, exempelvis tillgång till el osv.

Företagen står för följande egna kostnader/insatser :

Resor, mat, boenden, transportkostnader för egen personal och montermaterial, exempelvis digitala skärmar, ståbord, give aways eller liknande.

 

Anmäl dig här.

Har du frågor är du välkommen att kontakta Helena Renström, Marknadschef, Skellefteå kommun.